dIN 100 % TILFREDSHEDSGARANTI
- for selvfølgelig skal du være tilfreds med maden og leveringen. 

RET GODE RÅVARER Sund madplan med gode råvarer

Alle leveringer håndpakkes i vores pakkeri, og i den proces tjekkes varer for fejl og mangler, inden de forlader pakkeriet. Hvis en råvare ikke lever op til vores kvalitetskrav, vil vi erstatte den med en anden vare. Erstatningsvaren vil være af en tilsvarende eller bedre kvalitet – og uden ekstra omkostninger.

Vi yder friskhedsgaranti, som betyder at varerne i vores måltidskasser rigtigt opbevaret holder sig i 4 dage inkl. leveringsdagen - med undtagelse af fisk og hakket kød . Skulle du modtage en råvare, der ikke er tilfredsstillende i udseende, mængde, modning eller andet bedes du snarest muligt og senest 5 dage efter leveringen kontakte vores kundeservice. Som udgangspunkt godtgør vi dig varens værdi – uden at du behøver at returnere varen.

ret sikker levering Mad til døren

Vi leverer senest kl. 17 – og normalt inden kl. 16. Er levering af måltidskasserne ikke sket inden kl. 17, har du fået en forkert kasse eller er der andre problemer med leveringen bedes du kontakte os hurtigst muligt på telefon og senest inden kl. 18. Vi vil så prøve at spore leveringen – og ellers kreditere dig de udeblevne måltidskasser.

Er der en sjælden gang forsinkelse på leveringen vil vi så vidt muligt informere dig forinden – og kompensere dig i forhold til generne ved forsinkelsen. Ved manglende eller forsinket levering skal vi helst have besked på leveringsdagen og ellers fredag inden kl. 13 for at vi kan følge op på problemet.

RET STOR TILFREDSHED Nem aftensmad med måltidskasser

Opskrifterne i måltidskasserne er udførlige og gennemprøvede, så vi garanterer et godt og nemt resultat, når opskriften følges. Ved fejl eller mangler i opskriften kompenserer vi dig selvfølgelig i forhold til problemets omfang – bare giv os besked indenfor 5 dage.

Og vi mener det!

Vi vil strække os meget langt for at du bliver tilfreds, så kontakt os altid, hvis noget ikke er i orden – så finder vi sammen en løsning. Vi svarer på alle henvendelser i vores kundeservice på hverdage indenfor 24 timer.

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kundeservice@retnemt.dk


TILMELD DIG NU
eller